Monday, November 4, 2013

Singa Allah



Pernahkah anda mendengar bahawa, seorang Perdana Menteri sanggup meletak jawatan dan melepaskan segala nikmat dunia hanya kerana untuk menumpukan dirinya untuk menyokong umat Islam dan kemudianya mengetuai serangan ke atas negara lain BERSEORANGAN kerana kuasa didalam negara itu telah disalahgunakan dan umat Islam ditindas?

Pernahkah anda mendengar tentang seorang Komander Tentera mampu menawan sepuluh ribu tahanan untuk membebaskan tiga ribu pejuang!

Adakah anda pernah mendengar tentang pemimpin yang telah berjaya menduduki sebuah bandar yang terletak di kedua negara yang paling berkuasa di dunia dan menawan dua ratus lima puluh pejuang!

Adakah anda pernah mendengar mengenai pemimpin tentera yang mengubah rancangannya untuk menjamin kehidupan adik lelaki nya.

Pada hari ini, Adakah anda pernah mendengar tentang pemimpin yang memilih untuk menyeberang jurang kematian bagi menyelamatkan saudara-saudaranya lebih daripada dirinya sendiri WALAUPUN pada ketika itu beliau telahpun kehilangan kaki dan berhasrat untuk menjadi SYAHID MUSLIM. Maka beliau meminta kepada Allah untuk memberikannya SYAHID.
Namanya adalah Shamil Basayev, adalah Mujahid yang akan jujur jika membuat janji. Beliau adalah seorang lelaki yang membalas dendam terhadap Rusia kerana telah menyerang negaranya dan rakyatnya.

0 comments:

Post a Comment